Cottonfield

Cottonfield powstała w 1986 roku, w Danii. I także w Skandynawii rozpoczęła swoja pierwszą ofensywą handlową. Została założona przez firmę Carli International A/S (dziś IC Companys) i od razu rozpoczęła przedstawiać swoją wizję mody męskiej przy pomocy projektu sławnej pomarańczowej kurtki przeznaczonej dla „płci z Marsa”. Działanie takie miało na celu podkreślenie, że nowa marka będzie lubować się w kolorach żywych, pełnych werwy i aktywności, aby asortyment odróżniał się od innych producentów, ale i młodzi ludzie otrzymali możliwość skorzystania z kolekcji kolejnej swojej marki, pełnej ekspresji i „gejzera kolorów”. Należy wspomnieć, że projektanci i właściciele marki stworzyli całkowicie nową linię Jackpot, skierowaną dla kobiet.

Cottonfield posiada w swojej ofercie kompleksowy asortyment praktycznie każdego rodzaju odzieży. W salonach można spotkać ubrania charakteryzujące się klasycznymi wzorami, co nie koliduje z niezwykłą wygodą noszonych rzeczy. Udając się do sklepu zaopatrzymy się także w odzież wierzchnią, bielizną, perfumy. Bardzo charakterystycznym elementem wyróżniającym marki pochodzące ze Skandynawii, jest dostarczanie swoim klientom niezwykle korzystnych rabatów, czy nawet ekskluzywnych promocji. Co więcej, dzięki temu firmy pochodzące z tego regionu posiadły wiedzę o najwyższej obsłudze klienta, która pozwala im na ciągłe ich zwiększanie dzięki chociażby referencjom. I oczywiście dbałość o środowisko naturalne – jak można wyobrazić sobie markę pochodząca z bajecznych terenów i równie baśniowo położonych miasteczek, która nie stawia sobie za jeden z głównych celów działalności ochrony naturalnych zasobów globu.

Cottonfield, do swych kolekcji, wybiera materiały takie jak: czysta wełna lub bawełna. Dzięki temu asortyment jest przyjemny w dotyku, miękki i sam zachęca do zakupu rzeczy funkcjonalnych i modnych pod względem wzorów i kolorystyki. To podkreślenie pewnego stylu życia, nie dla każdego. Ale po to jest różnorodność, aby każdy mógł wybrać to, co pasuje do jego charakteru, stylu bycia – po prostu do jego wnętrza.

Cottonfield w 1991 roku otworzył salon w Łodzi, wzbudzając ogromne zainteresowanie odzieżą z uniwersalnym wzornictwem, naturalnymi materiałami – dla Polaków to była całkowita nowość – piękno i zgoda z naturą. Przez te wszystkie lata, obie marki mogą pochwalić się dużą grupą lojalnych klientów, którzy wybierają produkty dla siebie często według swojej filozofii życiowej, związanej z ekologią i indywidualizmem.

Opublikowano w kategorii: Firmy.

Możliwość komentowania jest wyłączona.