Lacoste

Marka Lacoste to pochodząca z Francji firma odzieżowa, ale nie tylko.W roku, kiedy rozpoczął się sławny kryzys gospodarczy – 1929 – jeden z najlepszych wówczas francuskich tenisistów postanowił stworzyć, nawet wymyślić specjalną dla siebie koszulkę. Tą osobą był Rene Lacoste, który cztery lata później, w 1933 roku wraz ze swoim przyjacielem założył firmę Lacoste. Poczatek tej niezwykłej historii zaczyna się jeszcze wcześniej, bo w roku 1926. Wtedy to Rene, na jednym z amerykańskich turniejów tenisowych założył, wychodząc na kort całkowicie biała koszulkę, co ważne z krótkimi rękawami i wykonaną z rodzimej, francuskiej bawełny. Był to przełom w stosunku do mody, która panowała w świecie tenisa przed II wojna światową.

Co ciekawe, twardy charakterze Rene Lacoste, jego nieustępliwość oraz walkę do końca uosabiała nawet torba ze skóry aligatora, która nosił zawsze przy sobie. Pogłoski i plotki dotarły do samego Rene, który w porozumieniu z przyjacielem postanowił, że wyhaftują krokodyla na wszystkich koszulkach, w których Rene Lacoste będzie występował.

Krokodyli głód sukcesu

Oprócz wysokiej jakości ubrań, marka prowadzi także sprzedaż obuwia sportowego, jak i eleganckiego. Roztacza piękna woń wokół klientów dzięki liniom własnych, niepowtarzalnych zapachów. Jej styl to klasyka do noszenia na co dzień: do pracy, na zakupy, do znajomych lub też do restauracji. Bardzo ważnym jest fakt, że przykłada bardzo dużą wagę do procesu produkcyjnego, którego ogromna cześć prowadzona jest nadal we Francji, aby ściśle kontrolować jakość i przepływ towaru na czas do salonu. Marka znana jest z tego, że lubuje się w pastelowych kolorach, ale także w klasycznym białym (od niego zaczęła się cała historia), soczystej cytrynie i głębokiej czerwieni.

Zielono nad Wisłą

 Marka Lacoste na stałe zagościła w naszych galeriach handlowych i w osobnych salonach. Polacy docenili kunszt wykonania każdego elementu garderoby, ale i rozmaitych dodatków.Jednym z takich niestandardowych przykładów mogą być buty, których wzory są tak różne, łamane kompozycyjnie, że niejedna firma stricte obuwnicza zazdrości marce takiego podejścia do tego segmentu branży odzieżowej.

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.

Używamy cookies, jak prawie każdy. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Akceptuję Czytaj więcej