Lacoste

Marka Lacoste to pochodząca z Francji firma odzieżowa, ale nie tylko.W roku, kiedy rozpoczął się sławny kryzys gospodarczy – 1929 – jeden z najlepszych wówczas francuskich tenisistów postanowił stworzyć, nawet wymyślić specjalną dla siebie koszulkę. Tą osobą był Rene Lacoste, który cztery lata później, w 1933 roku wraz ze swoim przyjacielem założył firmę Lacoste. Poczatek tej niezwykłej historii zaczyna się jeszcze wcześniej, bo w roku 1926. Wtedy to Rene, na jednym z amerykańskich turniejów tenisowych założył, wychodząc na kort całkowicie biała koszulkę, co ważne z krótkimi rękawami i wykonaną z rodzimej, francuskiej bawełny. Był to przełom w stosunku do mody, która panowała w świecie tenisa przed II wojna światową.

Co ciekawe, twardy charakterze Rene Lacoste, jego nieustępliwość oraz walkę do końca uosabiała nawet torba ze skóry aligatora, która nosił zawsze przy sobie. Pogłoski i plotki dotarły do samego Rene, który w porozumieniu z przyjacielem postanowił, że wyhaftują krokodyla na wszystkich koszulkach, w których Rene Lacoste będzie występował.

Krokodyli głód sukcesu

Oprócz wysokiej jakości ubrań, marka prowadzi także sprzedaż obuwia sportowego, jak i eleganckiego. Roztacza piękna woń wokół klientów dzięki liniom własnych, niepowtarzalnych zapachów. Jej styl to klasyka do noszenia na co dzień: do pracy, na zakupy, do znajomych lub też do restauracji. Bardzo ważnym jest fakt, że przykłada bardzo dużą wagę do procesu produkcyjnego, którego ogromna cześć prowadzona jest nadal we Francji, aby ściśle kontrolować jakość i przepływ towaru na czas do salonu. Marka znana jest z tego, że lubuje się w pastelowych kolorach, ale także w klasycznym białym (od niego zaczęła się cała historia), soczystej cytrynie i głębokiej czerwieni.

Zielono nad Wisłą

 Marka Lacoste na stałe zagościła w naszych galeriach handlowych i w osobnych salonach. Polacy docenili kunszt wykonania każdego elementu garderoby, ale i rozmaitych dodatków.Jednym z takich niestandardowych przykładów mogą być buty, których wzory są tak różne, łamane kompozycyjnie, że niejedna firma stricte obuwnicza zazdrości marce takiego podejścia do tego segmentu branży odzieżowej.

Opublikowano w kategorii: Firmy.

Możliwość komentowania jest wyłączona.