Mohito

Mohito powstała w 2008 roku. W dniu dzisiejszym posiada ponad 50 zaprojektowanych z niezwykłym smakiem i polotem salonów, które są zlokalizowane na całym obszarze Europy Środkowej. Otwarcie salonów spotkało się z dużym zainteresowaniem świata mediów. Samą markę symbolizowała kobieta wychodząca z kokonu (umieszczona na witrynie salonu): nowa jakość pojawia się, „wchodzi” na rynek odzieżowy. Jej właścicielem jest spółka LPP, która w swoim portfolio posiada takie marki jak Cropp Town, Reserved, House, Esotiq i Promostars.

Nazwa Mohito pochodzi od południowoamerykańskiego drinka powstałego na bazie rumu, z lionką, miętą i dużą ilością lodu. Pomimo tego, że marka jest niszowa, zaprojektowana została, jako średnia półka wyższego segmentu dla kobiet w wieku 25 – 35 lat. Są one aktywnymi uczestniczkami życia w każdej odsłonie, cenią swobodę oraz wygodny szyk. Kolekcje wprowadzające markę na rynek tworzyli najlepsi projektanci odpowiadający za wzory House`a oraz niezależni fashioniści.

Mohito są bardzo ekskluzywnymi miejscami zakupu. Specjalnie dobrane kolory, perfekcyjnie poukładane kolekcje oraz eleganckie sofy – wszystko to tworzy niepowtarzalny klimat dla kobiet, które wiedzą, czego życzą sobie od stylizowanego ubioru.

Mohito prezentuje się bardzo okazale i topowo pod względem najnowszych trendów w świecie mody. A mimo to potrafi zaoferować rozwiązania bardzo atrakcyjne cenowo, zachowując swój niepowtarzalny styl.

Kobiety mogą wybierać kreacje według własnych gustów, spośród jednej z trzech linii ubrań. Pierwszą z nich jest linia Soft Office. Charakteryzuje się klasyką obowiązującą „tu i teraz” w świecie mody pod względem systemu krojów, użytych materiałów oraz doboru kolorystyki. Jest bardzo efektownym rozwiązaniem przeznaczonym do codziennego użytku typu business.

Zobacz: Nowa kolekcja Mohito

Kolejną z linii jest Casual, czyli ubrania na każdą okazję, która nie wymaga stroju formalnego. Tutaj można znaleźć wiele pojedynczych modeli ubrań, pomocnych przy kreacji własnych, niepowtarzalnych zestawów ubrań.

I wreszcie seria Clubbing. To w niej kobiety są najbardziej atrakcyjne wieczorową porą, to dzięki niej łatwiej eksponują swoją urodę oraz seksapil. Stylem klasyczne, formą nowoczesne, nadają się na przyjęcie czy wyjście do klubu. Służą kobiecie, jako dodatkowy atrybut jej piękna.

Zobacz: Top Mohito

Sklepy Mohito:

Mohito, Gdańsk Alfa Centrum, ul. Kołobrzeska 41C

Mohito, Gdynia Klif, al. Zwycięstwa 256

Mohito, Lublin Olimp, al. Spółdzielczości Pracy 30-34

Mohito, Poznań Malta, ul. Abpa Antoniego Baraniaka 8

Mohito, Rzeszów Galeria Graffica, ul. Lisa Kuli 19

Mohito, Warszawa Złote Tarasy, ul. Złota 59

Mohito, Wrocław Galeria Dominikańska, Plac Dominikański 3

Mohito, Łódź Manufaktura, ul. Karskiego 5

Opublikowano w kategorii: Firmy.

Możliwość komentowania jest wyłączona.