Swarovski

Parę lat temu – polski rynek podbiła marka Swarovski. Zdobyła tak ogromną popularność, że teraz każda kobieta chce mieć w swojej szkatułce z biżuterią choć jeden produkt czy wytwór z pięknych kryształków. Już nawet panowie zabierają swoje kobiety do krainy produkcji, gdzie cały wystrój wnętrz i wszystkie meble oraz ozdoby są tam w rozmiarze xxxxxl i wprawiają niejedną niewiastę w zachwyt. Jaki to geniusz sprawił, że kolczyki Swarovski rozchodzą się jak małe bułeczki? Może wszechstronność wykonawstwa?

Firma należy do rodziny Swarovskich od chwili założenia w 1985 roku przez Daniela Swarovskiego. Jej siedziba znajduje sie w Austrii. Do sprzedażowej produkcji należą produkty ze szlifowanego kryształu, takie jak biżuteria, optyka myśliwska, akcesoria dekoracyjne i ozdobne, które są dodatkami do telefonów, ubrań itp, a także znajdujące swych zwolennikłw i kolekcjonerów – figurki zwierząt. Swarovski produkuje również szkła kontaktowe i co niewiarygodne – 75%  kryształków montowanych wewnątrz odblasków montowanych na polskich drogach.

W Polsce Swarovski ma swoich sklepów butików 15:
– w Warszawie ( 3 )
– w Krakowie ( 3 )
– w Łodzi ( 2 )
– w Wrocławiu ( 2 ), oraz po jednym w:
– Gdyni
– Gdańsku
– Poznaniu
– Katowicach
– Częstochowie

Jednak tylko w trzech pierwszych jest pełna kolekcja marki Swarovski.

Produkty Swarovski dzielą się na parę działów.

OUTLET – tzw. wyprzedaże – i to produkty, które się nie sprzedały i można je zakupić przez Internet. Ich cena nieraz obniżana jest do 50 %, czyli pierwotnie wartość 2 tys. zł spada potem na przeszło 1000 zł;

– KOLOROWE FIGURKI – ptaszki, rybki, kwiatki;

– GADŻETY, takie jak np długopisy, świnki skarbonki lub oprawa kosmetyków;
 





– przepiękne produkty użytku domowego, np: zastawa, kieliszki, świeczniki, wazony ozdobione kryształkami;
– dla młodszych i tych starszych fascynatek Hello Kitty – Swarovski także ma wiele produktów do wyboru:

kolczyki, pierścionki, zawieszki do telefonów, figurki;

.

.

.

.

.

.

– przepiękne kolorowe charmsy – zawieszane na bransoletkach lub naszyjnikach


– KOLEKCJA JESIEŃ/ ZIMA 2011/ 2012 – soczyste ciemne kolory, ekstrawagancja, styl oraz

Opublikowano w kategorii: Firmy.

Możliwość komentowania jest wyłączona.