Timberland

Marka Timberland rozpoczęła swoja działalność na długo zanim powstał pierwsza skórzana- wodoszczelna para butów.

Nathan Schwartz – założyciel marki, swoją karierę rozpoczynał na początku XX jako czeladnik w fabryce obuwniczej. Przez cztery dekady dzieli się swoim talentem z firmą, coraz częściej myśląc o przekuciu swojej wiedzy i dotychczasowego doświadczenia na własną inwestycje. Tym bardziej, że przez te wszystkie lata stał się chodzącą szewską encyklopedią. Schwartz wprowadza technologię, która oparta jest na konstrukcji wtłaczania cholewki w podpodeszwę. Połączenie cholewki mocowanej do podeszwy za pomocą stapiania, a dopiero potem przyszywanej okazuje się podstawą do stworzenia pierwszych prawdziwie wodoszczelnych butów w historii.

Marka „Timberland” zadebiutowała na rynku międzynarodowym w 1973 roku. Na samym początku zajmowała się produkcją wodoodpornego obuwia. Jednak w miarę upływu czasu oferta firmy stawała się coraz szersza. W latach „Gwiezdnych Wojen” wchodzi na rynek międzynarodowy. Oferuje kolekcje odzieży męskiej, wzmacniając jednocześnie swoją pozycję. Dziesięć lat później jest już liderem w produkcji i sprzedaży odzieży i obuwia  outdoorowego. Ponadto marka wprowadza na rynek nowe kolekcje odzieży damskiej, dziecięcej oraz linię akcesoriów. W wiek innowacyjnych technologii Timberland wchodzi jako stabilna firma i znana na całym świecie marka.

Szeroki wybór obrońców praw człowieka i środowiska. Timberland charakteryzuje się szerokim asortymentem: od obuwia przeznaczonego na szlaki górskie nawet w upalne deszcze, po bardzo eleganckie i lekkie mokasyny. Można się tam zaopatrzyć także kolorowe tenisówki, niezwykle wygodne sandały czy japonki. Dochodzi do tego kreacja stworzona z myślą o najmniejszych szczegółach z uwzględnieniem obowiązujących trendów: odzież lifestylowa, pola w paski, T-shirty z nadrukami, koszule w modną kratę, swetry z najwyższej jakości wełny, bluzy z kapturem, trencze, kurtki wiatrówki, czapki, torby na ramię.

Co wyróżnia Timberland – zaangażowanie w ratowanie świata. Założyciele i pracownicy firmy uważają działania na rzecz potrzebujących za dumę marki. Tak miało to miejsce w przypadku konfliktu w Darfurze. Projektanci poczuli się w obowiązku i zaprojektowali specjalny model buta i T-shirt „Stomp Out Genocide”. Dochód z ich sprzedaży przeznaczono na rzecz pomocy Darfurowi.

W Polsce, Timberland posiada 13 salonów w siedmiu największych polskich miastach.  Jest marką docenianą przez każdego klienta, który wymaga produktów najwyższej jakości a ponadto ważne są dla niego nie tylko zakupy, ale i działania charytatywne. Dlatego też grupa docelowa marki to ludzie świadomie podejmujący wybory, nie kierujący się przypadkowymi promocjami, lecz stałą wartości marki i jej działaniami wokół biznesu.

Opublikowano w kategorii: Firmy.

Możliwość komentowania jest wyłączona.