Troll

Jesień = zbiór jabłek w sadzie. Otwarcie nowego butiku Troll w Krakowie też może posłużyć stwierdzeniem zbioru – ale w tym przypadku są to klienci.

Nowe natchnienia, nowe inspiracje i nowe kolekcje, a przy tym też i nowe odsłony wystroju i założenia. Kolekcja ekologiczna objawia się także i we wnętrzu sklepu.

Krakowska Galeria Centrum tętniła świeżością. A to wszystko za sprawą nowego konceptu znanej od przeszło 20 lat marki Troll.

W specjalnie przygotowanych miejscach hostessy częstowały klientów Galerii świeżymi owocami i udzielały informacji o specjalnej ofercie.

Nowy koncept sklepu jest niezwykle świeży i zachęcający , nawiązuje do obranego dla marki stylu Eko. Podstawowym elementem we wnętrzu jest drzewo. Meble z palet przemysłowych, wyrastająca z posadzki trawa oraz kolorowe tkaninowe jabłka tworzą klimat promujący zdrowy tryb życia. Do sali sprzedaży przylega strefa przymierzalni, której klimat kojarzy się nadmorską plażą i bardzo się podoba klientom. Kabiny mają formę budek plażowych, z sufitu zwisają oryginalne lampy, które swoją formą przypominają kawałeczki błękitnego nieba. Nad wejściem widać nowy zielony logotyp marki Troll.

Niespodzianką dla klientów była na pewno obecność znana i lubiana twarz marki Troll – Dorota Czaja (tancerka znanego polskiego teleturnieju). Rozdawała ludziom uśmiechy, autografy i zachęcała do kupienia ubrań – sama podawała pasujące rozmiary i wcieliła sie w rolę ekspedientki.

Dorota Czaja – twarz eko marki Troll – w minioną sobotę można ją było zobaczyć nie tylko na bilbordach.

Opublikowano w kategorii: Firmy.

Możliwość komentowania jest wyłączona.