Nowa kolekcja Reserved Wiosna 2019

Temperatury za oknami nie rosną, jednak w sklepach zaczyna pojawiać się już wiosna! Nowe kolekcje odzieżowe wypierają z wieszaków wyprzedaże. Oprócz kolorowej wiosny w salonach aktualnie rządzi walentynkowa czerwień. Z obu tych okazji zaprezentowana została nowa kolekcja Reserved w kolejnych dwóch odsłonach – walentynkowej oraz wiosennej.

Barrakuz dla Reserved, czyli… #ReservedForLove

W tym sezonie Reserved  komunikuje swoje  walentykowe propozycje  w  niezwykle artystyczny sposób. Zamiast oczywistych serduszek – efektowne kolaże na różowym tle stworzone przez utalentowaną polską artystkę. Kampania skupia się głównie wokół bardzo kobiecej bielizny i akcesoriów, które będą doskonałym uzupełnieniem wiosennych stylizacji.

Barrakuz, czyli Beata Śliwińska, po raz kolejny łączy siły z Reserved. Tym razem zaprojektowała najnowszą kampanię #ReservedForLove. Tegoroczna walentynkowa kampania jest zupełnie inna niż poprzednie. W roli głównej – key visual zawierający zestaw obrazów, które w graficzny sposób pokazują kolekcję bielizny i akcesoriów dla kobiet. Do stworzenia imponujących grafik, oprócz samych ubrań i dodatków, zostały wykorzystane m.in. ręcznie zrobione laurki miłosne z końca XIX wieku. Na zdjęciach z kampanii pojawiły się także fragmenty paryskich rzeźb. Projekt Barrakuz i Reserved jest utrzymany w technice kolażu trójwymiarowego. W zamyśle artystka chciała skupić się na estetyczności, bliskości i wysublimowanym charakterze kolaży.

W kampanii zaprezentowano bieliznę z najnowszej kolekcji oraz pasujące do niej akcesoria. Nie brakuje koronek, bardzo modnych satynowych szlafroczków oraz basicowej bielizny w super kobiecym wydaniu. Krótko mówiąc – oto wszystko to, co przyda się do stworzenia walentynkowej stylizacji!

Nowa kolekcja Reserved w kolorach ziemi

Architektura miesza się ze sportem a modernizm z etnicznymi motywami. A wszystko zamknięte w bardzo nowoczesnej i… bardzo retro kolekcji Reserved. Całość w kolorach ziemi. Naturalnie.

Oryginalny casual

Modernistyczna, awangardowa, vintage. To jedno oblicze najnowszej odsłony wiosennych projektów Reserved. Projektanci marki czerpią z nonszalanckich lat 70. I wizerunku ówczesnych ikon mody. Fasony w kolekcji mają proste, lecz konstrukcyjne formy stąd wiele sylwetek ma kształt prostokąta lub litery A. Często towarzyszy im nieco offowy, asymetryczny krój. Kolekcja pełna jest też odniesień do sportu i sportswearu z lat 90. co nadaje całości praktyczny charakter. Ten miks oryginalnych inspiracji, nietuzinkowych cięć z praktycznością projektów to esencja wiosennej kolekcji marki.

Kolekcja damska

W damskiej kolekcji dominują oversize’owe formy. Sukienki są obszerne i sięgają do połowy łydki a tuniki, często w klimacie hippie, do samej ziemi. Mogą być koronkowe, ażurowe lub w malarskie, akwarelowe wzory. Szerokie są także lniane spodnie typu cullotes (o długości 3/4) i białe koszule oraz spódnice, proste lub plisowane, ale koniecznie o stożkowym kształcie. Przebojem są płaszcze w mocnych kolorach, kanarkowy trencz lub ten musztardowy, geometryczny, który krojem nawiązuje do projektów z lat 70. Bardziej casualową stroną kolekcji są dżinsy z wysokim stanem, prostokątne mini spódniczki i V neck w soczystej fluo barwie. To jeden z nielicznych tak wyrazistych kolorów w kolekcji. Przeważa bowiem naturalna, przybrudzona paleta barw jak brąz, bursztyn, kość słoniowa i cytryna. Idealnym uzupełnieniem projektów są etniczne w stylu dodatki i biżuteria jak okrągłe, wiklinowe koszyki, ażurowe shoppery lub te z frędzlami. Hitem są drewniane, orientalne w charakterze, sandały na platformie.

Kolekcja męska

W linii męskiej pierwsze skrzypce gra geometria. Płaszcze mają prostą linię, zarówno kremowe prochowce jak przezroczyste płaszcze przeciwdeszczowe z kapturem. Tak samo cygaretki, zaprasowane w kant, w kolorze kobaltu lub trawiastej zieleni. Doskonale komponują się, dla kontrastu, z wzorzystym golfem lub swetrem z grubym splotem. Silnym akcentem są koszule, śnieżnobiałem w kolorze khaki albo z krótkim rękawem, we wzory. Kurtki z kołnierzem mają nieco roboczy charakter i nawiązują to oszczędnej w stylistyce estetyce z lat 90. Podobnie jak dżinsy, w tym sezonie z wąskimi, ale prostymi na całej długości nogawkami. Do złudzenia przypominają denimowe klasyki sprzed dwóch dekad. Nowości są duże, shopperowe torby z wyrazistym printem lub kolorem oraz worki XXL. Ale nie zabrakło też najmodniejszego obecnie dodatku czyli nerki, tym razem w kolekcji znajdziemy te eleganckie, skórzane (świetne nawet do biura) lub z grubego ortalionu, w odcieniu brzoskwini. Sportowego charakteru całości nadają sneakersy z grubą podeszwą nawiązujące do tych lansowanych przez największe światowe domy mody.

W rytmie slow

Najsilniejszym punktem kolekcji, a zarazem jest kwintesencją, jest jej uniwersalność. Niemal wszystkie looki z damskiej jak i męskiej linii sprawdzą się od 9 do 17 jak i po zmierzchu. W zgodzie ze światową tendencją, casualowe looki z powodzeniem możemy nosić wieczorową porą a te bardziej eleganckie w ciągu dnia. Globtroterska w charakterze, kolorystyce i wzornictwie stylistyka kolekcji ma na celu wprowadzenie do garderoby elementu chilloutu i wygody.

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.

Używamy cookies, jak prawie każdy. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Akceptuję Czytaj więcej