Nowe pokolenie Material Girl

Po współpracy z firmą Dolce&Gabbana Madonna zapragnęła stworzyć własną kolekcję, a przy okazji wypromować swoją dorastającą córkę Lourdes. Wynikiem rodzinnej pracy jest kolekcja Material Girl w całości oddająca styl młodszej z pań.

Co znajdziemy w kolekcji? Ubrania i akcesoria inspirowane latami 80-tymi, które Lourdes podobno uwielbia. Kolekcja do złudzenia przypomina trendy, które panowały w czasach kiedy powstawał teledysk do „Material Girl” Madonny. Dziś możemy podziwiać je w nowej, odświeżonej wersji, która jest wizją 13-latki.

Czego w kolekcji nie zabraknie? Oczywiście ćwieków i łańcuchów, które uwielbia królowa popu. Nie zabraknie również młodzieńczego buntu dla szalonych nastolatek. Skóry, frędzle i drapieżna biżuteria zawrócą w głowie niejednej dziewczynce, gdyż to właśnie do paronastolatek kierowana jest linia duetu Madonna&Lourdes.

Kolekcja wyprodukowana została dla sieci sklepów Macy i zostanie oficjalnie wprowadzona do sprzedaży 3sierpnia bieżącego roku. Co ciekawe, ubrania tak sławnego duetu będą dostępne w wyjątkowo niskiej cenie. Wszystko dostępne będzie w cenie od kilkunastu do kilkudziesięciu dolarów. Tak, aby młode amerykanki mogły naśladować styl Lourdes.

Ambasadorką lini, która była skrzętnie ukrywana, została Taylor Momsen, znana z roli Jenny Humphrey w serialu Plotkara. Zbuntowana bohaterka serialu, który kochają nastolatki na całym świecie, doskonale nadaje się do roli promotorki rockowej linii gwiazdorskiej rodzinki.

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.

Używamy cookies, jak prawie każdy. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Akceptuję Czytaj więcej