Polska edycja Harper’s Bazaar

 

14 lutego polska edycja Harper’s Bazaar  zadebiutuje na naszym rynku. Stoi za nim długa i imponująca historia wpływania na styl życia, kreowania gustów, tworzenia historii mody i fotografii. Wydawca – Marquard Publishing – zamierza kontynuować ambitną linię pisma. Na czele redakcji stanęła Joanna Góra. Pismo będzie się ukazywało regularnie w cyklu miesięcznym.

 

 HARPER'S BAZAAR polska edycja

 

Polska edycja Harper’s Bazaar –  luksusowego magazynu modowego.

Polska jest 27 krajem na świecie, w którym będzie się ukazywał Harper’s Bazaar. Słowa legendarnej naczelnej – Carmel Snow, która powtarzała, że „to magazyn dla dobrze ubranych kobiet o dobrze ubranym umyśle” oraz „elegancja to dobry gust z domieszką odwagi” – wyznaczają kurs każdego wydania Harpers’ Bazaar. W Polsce będzie tak samo.

Zapowiedź tego dał już numer pilotażowy Harper’s Bazaar, który w Polsce ukazał się jesienią i trafił do najbardziej opiniotwórczych ludzi polskiego świata mody i kultury. Od 14 lutego miesięcznik będzie pojawiał się na rynku w każdy drugi czwartek miesiąca.

Sercem pisma jest moda. Magazyn podzielony został na działy: Historia, Lista, Trendy, Styl, News, Uroda, Moda, Magazyn, Podróże, Wnętrza i Raport z wybiegu. W każdym numerze prezentowane będą polskie i zagraniczne sesje z udziałem światowej sławy gwiazd, wybitnych fotografów i topowych modelek. Stałe rubryki będą obejmować raporty z polskich i zagranicznych wybiegów mody. Do tego 24-godzinny dziennik światowej sławy projektanta (w numerze pilotażowym był to dziennik Karla Lagerfelda). Pojawią się także informacje o najciekawszych wydarzeniach kulturalnych, wywiady z reżyserami, pisarzami, designerami, aktorami i artystami.

W pierwszym numerze o najnowszych trendach opowie słynna Carine Rotfield, ikona mody i dziennikarstwa modowego. Do tego 60 stron informacji o najnowszych światowych trendach, spotkania z wybitnymi projektantami mody a na deser rozmowa z niepokorną belgijską pisarką i jednym z najbardziej obiecujących artystów młodego pokolenia w Polsce.

Polska edycja Harper’s Bazaar już 14 lutego w kioskach! 


Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.

Używamy cookies, jak prawie każdy. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Akceptuję Czytaj więcej